
تصحیح شماره تلفن اشتباه وارد شده در فرایند فعال سازی
در صورتیکه کاربر در فرآیند فعالسازی دستگاه، شماره تلفن را اشتباه وارد کرده باشد به منظور دریافت مالکیت دستگاه میتواند نسبت به ثبت درخواست در کارتابل خود اقدام نماید. مراحل ثبت درخواست را در این آموزش مطالعه کنید.

۱. به درگاه اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir مراجعه کنید. برای ورود به سامانه میتوان از شماره سیمکارت استفاده نمود و یا ابتدا در سامانه ثبت نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در ادامه، مراحل با استفاده از ورود با شماره سیمکارت آموزش داده میشود.

۲. از منوی سمت راست گزینهی “ثبت و پیگیری مشکلات” را انتخاب نمایید.

۳. در صفحه باز شده از قسمت بالای صفحه گزینه “ایجاد” را انتخاب نمایید.

۴. در این صفحه در قسمت “موضوع مشکل را انتخب نمایید” گزینه “در فعالسازی شماره تلفن همراه را اشتباه وارد کردهام” را انتخاب نمایید.

۵. سپس با مطالعه دقیق راهنما بر روی گزینه “مرحله بعد” کلیک نمایید.

۶. در صفحه باز شده اطلاعات خواسته شده شامل: نام، شماره همراه صحیح، شماره همراه اشتباه (در صورتیکه از شماره تلفن اشتباه اطمینان ندارید از وارد کردن آن خودداری نمایید)، دستگاه و توضیحات را وارد نمایید.